Handelsbetingelser

Velkommen til maxhår    

Generelle oplysninger

MaxHår 
CVR: 45480321
Adresse: Onsholtgårdsvej 64, 8260 Viby J.
Mailadresse: info@maxhaar.dk
Telefonnummer: 42759118

 

Betaling

 

Hos MaxHår kan du bestille dine varer online og betale med kreditkort MasterCard, Visa, Apple Pay og Google Pay. Alle priser på Maxhår.dk er inkl. moms og eventuelle afgifter.

Vi tager ikke kortgebyrer.
(Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.
Hvis der er tale om Diners Club/Discover kræves det, at I har en direkte indløsningsaftale med hhv. Diners Club og/eller Discover.
Det er også tilladt at opkræve kortgebyrer på firmakort.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 
Fragt

DAO 365 Hjemmelevering: 45 kr.

DAO 365 Pakkeshop: 45 kr. 

GLS Hjemmelevering: 62 kr.

GLS Pakkeshop 46 kr. 

Klik & Hent: 0 kr. 


Du kan få gratis levering ved køb over 499,00 kr.
 

Uafhentede pakker i pakkeshop
Hvis din pakke er leveret eller omdirigeret til en pakkeshop skal den afhentes inden GLS / DAO's oplyste tidsfrist. Pakker der ikke afhentes inden for GLS / DAO’s oplyste tidsfrist sendes automatisk retur til Maxhår.

Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 40,00 kr. for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

Forkert oplyst leveringsadressse
Såfremt du har oplyst en forkert adresse, er du ikke berettiget til at få pengene retur eller eftersendt en ny pakke. Hvis du opdager, at du har skrevet en forkert leveringsadresse på din bestilling, skal du rette kontakt til os med det samme, så vil vi prøve at være behjælpelige med at finde en løsning, såfremt at pakken endnu ikke er leveret.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt af Maxhår overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Hvis din pakke er blevet beskadiget eller pakket om af fragtfirmaet under leveringen, skal der rettes henvendelse til det valgte fragtfirma. Vi vil være behjælpelige med finde en løsning i det omfang det er muligt for os.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@maxhaar.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb.
 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

 

Varen sendes til:
Maxhår
Onsholtgårdsvej 64, 8260 Viby J.
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:
Maxhår
Onsholtgårdsvej 64, 8260 Viby J.
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet samt dine oplysning og ordrenr.  

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Maxhår og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.    

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@maxhaar.dk  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@maxhaar.dk. 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05.05.2025